猪精少女🍊

一枚英文系脑洞无限大兴趣无限大女生。

老板来碗杂碎面:

单独发一遍

 
 

“Abel……”

 
 

“Why do I bring you endless tears(为什么我给你带来的是无尽的泪水)”

 
 

“Am I really a bad debt collector?(我真的是一个不怀好意的讨债鬼吗?)”

 
 

“No, you're not.(不,你不是)”

 
 

“You are a big bad guy who forces people to do things.(你是个强迫人的大坏蛋)”

 
 

“why?(为什么)”

 
 

“You have broken my heart(你把我的心弄的支离破碎)”

 
 

“But forced me to use it to love you(却又强迫我用它去爱你)”

 
 

“How do you want me to love you and the world(你让我如何去爱你,去爱这个世界)”

 
 

那天。

 
 

该隐流泪了。

 
 

为亚伯。

 
 

也为他自己。

 
评论
热度(7)

© 猪精少女🍊 | Powered by LOFTER